2014(e)ko urriaren 22(a), asteazkena

3 urteko skate proiektua


Honako hau hiru urtez grabatzen ibili nintzen skate bideoa da. Oso prozesu zaila izan zen, ez baitnuen bideokamara propiorik eta lagunei eskatu behar baitnien niri bideo zatiak grabatzeko faboreak etengabe. Beraz, esan beharra daukat naiz eta bideoan ni patinatzen agertu uneoro, ezin izango nukeela amaitu izan ez balitz izango haien laguntzagatik. 

5 minuturako 3 urteko bideoa egin izanak begi hutsetan denbora galtze hutsa dela iruditu dezake, baina ez da horrela. Zekulako sakrifizio fisiko, psikologiko eta soziala izan da, baina azkenean esan dezaket pena merezi izan duela. Bideoa ikustean nire esfortsua ikusten dut beti, eta hori nire ustez bizitza honetako funtsa da, alegia, "Dena delakoa, pertsona batek zerbaitengatiko egiten duen esfortsua". Bideoak "The evolution" dauka izena, alegia, 3 urteetan zehar proiektu honek izandako bilakaera edota eboluzioa.





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina