2014(e)ko azaroaren 19(a), asteazkena

Klarinetea


Klarinetea nire instrumentua da, hobeto esanda, aitarengandik jaso dudana. Nire aita musika munduan bete-betean sartuta dago ikastola batean irakasle gisa eta Marmara (lehen zubipeko swin zena) jazz musika taldearekin. 6 urterekin hasi nintzen lengoaia musikalean eta 7 urterekin klarinetea jotzen. Aitak berea probatzen utzi zidan eta berehala gustatu zitzaidan. Ez dut harestik jotzeari utzi, eta ez dut inoiz uztearen ideia planteatu, izan ere, musika jotzen dudan bakoitzean nire barnean daukadan energia negatiboa kanporatu eta aske sentitzen naiz.

Klarinetea da nire instrumentua eta harekin musika sortzea gogoko dut. Putz egiten dudan bakoitzean emozio eta sentipen berriak aurkitzen ditut beti, musikak beti sortarazten baitie pertsonei gauza berriak.




                                                                


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina